11.6.15

Indian Summer Festival



















































Het was lang geleden dat ik naar een festival ben 
geweest. We wilden eigenlijk naar een concert van 
Racoon. Na wat googelen zag ik dat ze op Indian Summer 
speelden, samen met Dotan en Kensington; 3 voor de 
prijs van 1, wat een line up!
Er waren nog kaarten, het was kleinschalig én in de 
buurt... nu nog mooi weer. De voorspellingen waren 
niet zo heel best, maar ik had er alle vertrouwen in 
dat het goed zou komen op de één of andere manier.

Ik Verheugde me!

Er waren meerdere tenten met DJ's, dance, 80/90's,
maar wij gingen voor de Pop-tent. 
We zagen Rondé, The Kik, Dotan en Kensington.
Wat is het toch heerlijk om muziek in het echt te 
horen, in het moment te zijn en te dansen. Je even 
helemaal vrij voelen en je niet druk maken om wat 
anderen van je vinden (ze kennen me tenslotte daar 
toch niet).
Tussendoor aten & dronken we wat, keken we mensen 
(héél veel mensen in alle soorten en maten) en zaten 
we heerijk in de zon, het was helemaal goed gekomen 
met dat weer!

Ik Ervaarde!

Thuis gekomen lieten we alles nog eens voorbij komen,
foto's, filmpjes en zetten we nog eens een muziekje op.
Uiteindelijk zagen we Racoon niet meer, een goede 
reden om nog eens naar een concert te gaan! 

Ik Genoot na!

Doen jullie ook nog fijne zomerdingen?
Dit was één van mijn to-do-zomer-dingen, 
binnenkort nog meer over zomers genieten...

Liefs,
Ax

Ps. Ondertussen terwijl ik dit blog bericht maak, 
    luister ik nog even naar Dotan en ben weer even 
    helemaal terug...


Geen opmerkingen: