6.11.14

# INSTASWAP FALL EDITION 1





































Wat was het weer fijn om te doen!
Alleen de voorpret al. Het begint al op Instagram
wanneer Lynda (@lyndahome) de aankondiging doet voor 
de nieuwe editie. Op haar website kun je de voorberei-
dingen volgen; sponsers, inschrijvingen (wel 700!). 
Dit keer had ze gelukkig hulptroepen, wat een
organisatie!





































Ik kreeg dit keer Willianne van Huis van "Mijn".
Zij is fotografe, ze maakt prachtige foto's, en is 
grafisch ontwerpster. De vorige keer had ik ook
al een leuk "swapmaatje". Toen kon ik al mijn kleur en
dessinliefde kwijt, nu meer mijn romantische & sobere 
kant. 
Ik keek stiekem op haar website, Pinterest en 
Instagram. Wat een bofkont was ik, zoveel mooie 
ingrediënten waar ik wel wat mee kon...





































Het idee was dan ook al snel geboren.
Ik verzamelde materialen, eigenlijk had ik alles al in 
huis. Handig als je altijd van alles bewaard, nu kwam 
het goed van pas.
Nu als een gek aan de slag, want de tijd begon te 
dringen. Eigenlijk niks voor mij, normaal laat ik het 
niet zo op het laatst moment aankomen, maar nu kon het 
even niet anders...
Dus eerst rotzooi maken. Ik had het hele "atelier" naar 
de keukentafel verplaatst, want ik had ook nog eens een 
ziek kind thuis. Maar, ik had er zin in, 2 dagen ver-
plicht knutselen, wie vindt dat nou erg?!





































Ik maakte een lijst met haar "ingrediënten":

* licht - rust - 4 kinderen - gedichten - 
  zachte kleuren - natuurlijke materialen - 
  italiaanse pasta's & salades - quotes *





































Mijn eerste idee was om een doosje inspiratie te 
maken, met alleen maar quotes, spreuken, inspirerende 
gedachten. Ik had zoiets al eens eerder aan mijn 
vriendin gegeven, maar die was zelf gekocht en niet 
zelfgemaakt. Het leek me voor nu te veel werk, want de 
tijd begon te dringen en bovendien kon ik daar niet 
alle ideeën in kwijt...





































En als ik dan lekker bezig ben, kan ik niet weer 
stoppen...
dus maakte ik ook een borduurring met de naam van haar 
bedrijf erop.
En tenslotte de finishing touch, de verpakking. 








































Het is weer gelukt.
Een beetje van Huis van "Mijn" en beetje 
van {klein maar fijn}.

Ik was weer even een terug op de Academie,
heerlijk! 
Dank Lynda (& team) voor het super initiatief en 
organisatie en Willianne voor de inspiratie!

Liefs,
Ax


Ps 1. Vind je het leuk om me te volgen, dit is mijn
      Instagram account: @kleinmaarfijn_anique

Ps 2. Je zag al aan de blogtitel dat dit deel 1 is,
      Ik kreeg natuurlijk ook een swap, deel 2 volgt
      dus nog... 

Ps 3. In het voorjaar komt er weer een Instaswap,
      als ik eraan denk, zal ik h'm aankondigen, zodat 
      je ook mee kunt doen, als je het al niet deed!
      Onder deze hashtag op IG zie je alle swaps:                      #instaswap2014falledition.


3 opmerkingen:

Onliemie zei

Wat een ontzettend mooie en originele swap! Diepe zucht... whow zoveel talent joh!

Unknown zei

Dank je wel Mieke, lief gezegd!

Onliemie zei

Ha graag gedaan maar ik heet wel geen Mie... Onliemie is eigenlijk een vervlaamsing van Only me... Merknaampje van mijn handmade knutsels... :-)